LEVERING
  • Je hebt de keuze waar je jouw pakket wil laten leveren: bij jou thuis, op je werk, bij de buurman die altijd thuis is, in een afhaalpunt of in een pakjesautomaat… Je pakket wordt geleverd waar en wanneer jij dat wil!
  • Zoë & Zita levert ook in het buitenland: in België, Luxemburg, Nederland: GRATIS VANAF 50€
  • Bestel je voor minder dan 50€, dan betaal je 6€ bijdrage in de verzendkosten als je het thuis laat leveren of 5€ bijdrage voor leveringen in een pakjesautomaat of in een afhaalpunt.
  • Voor alle andere landen stuurt u een mail naar info@zoezita.be met de gewenste naam, omschrijving, en maat van de jurk. Geef hierbij ook het leveringsadres mee zodat wij u een offerte kunnen bezorgen van de transportkosten voor het gewenste land.
  • Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een bevestigingsmail met een link en referentienummer. Hiermee kan u uw pakket volgen via  track and trace van bpost
  • De leveringstermijn voor beschikbare artikelen bedraagt 2 tot 4 werkdagen (vanaf ontvangst van uw bestelling). Duurt dit langer dan 4 werkdagen, neem dan direct contact op met onze klantendienst via info@zoezita.be
  • Indien er niemand thuis is bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor.

Heb je nog andere vragen: info@zoezita

RETOUR
  • Je hebt 10 dagen om van gedacht te veranderen en artikels terug te sturen
    Niet helemaal tevreden met uw bestelling? Geen probleem! U kunt uw bestelling onder bepaalde voorwaarden retourneren.
  • Retourneren van uw pakket gebeurt op uw eigen kosten, tenzij het retourneren een onjuiste levering betreft. Wij storten het bedrag van het artikel dan terug op je rekening binnen de 14 kalenderdagen. Gelieve alvast uw correcte bankrekening te vermelden.
  • Retourneren is mogelijk binnen 10 dagen na ontvangst van uw pakket.
  • De artikelen moeten ongedragen en onbeschadigd zijn. Alle originele labels moeten nog op dezelfde plaats aanwezig zijn. Kleding met vlekken worden niet geaccepteerd. Is er een probleem bij levering? Laat het ons zo snel mogelijk weten via onze klantendienst: info@zoezita.be OF breng het GRATIS terug naar de Zoë & Zita winkel te Heist-op-den-Berg.

Heb je nog andere vragen: info@zoezita.be