Levering

  • Je hebt de keuze waar je jouw pakket wil laten leveren: bij jou thuis, op je werk, bij de buurman die altijd thuis is, in een afhaalpunt of in een pakjesautomaat… Je pakket wordt geleverd waar en wanneer jij dat wil!
  • Zoë & Zita levert ook in het buitenland: in België, Luxemburg, Nederland: GRATIS VANAF 75€
  • Bestel je voor minder dan 75€, dan betaal je 6€ bijdrage in de verzendkosten als je het thuis laat leveren of 5€ bijdrage voor leveringen in een pakjesautomaat of in een afhaalpunt.
  • Voor alle andere landen stuurt u een mail naar info@zoezita.be met de gewenste naam, omschrijving, en maat van de jurk. Geef hierbij ook het leveringsadres mee zodat wij u een offerte kunnen bezorgen van de transportkosten voor het gewenste land.
  • Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een bevestigingsmail met een link en referentienummer. Hiermee kan u uw pakket volgen via  track and trace van bpost
  • De leveringstermijn voor beschikbare artikelen bedraagt 2 tot 4 werkdagen (vanaf ontvangst van uw bestelling). Duurt dit langer dan 4 werkdagen, neem dan direct contact op met onze klantendienst via info@zoezita.be
  • Indien er niemand thuis is bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor.
  • Is er een probleem met de levering, laat het ons dan binnen de 2 dagen na levering weten via onze klantendienst: info@zoezita.be

Heb je nog andere vragen: info@zoezita

Retour

Niet helemaal tevreden met jouw bestelling? Geen probleem! Je kunt je bestelling onder bepaalde voorwaarden retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket. Wij storten het bedrag van het artikel dan terug op je rekening binnen de 14 kalenderdagen.

Als je besluit om artikelen te retourneren:

  • Vul het retourformulier volledig in
  • Stuur je artikelen in de originele doos naar ons terug. Er zijn 2 mogelijkheden:
    • Op eigen kosten terugsturen*
    • Gratis terugbrengen naar de winkel*

Alle retourartikelen worden grondig nagekeken bij ontvangst. Zoë & Zita behoudt zich het recht voor om retouren te weigeren die niet voldoen aan ons retourbeleid:

  • De artikelen mogen enkel gepast worden, zoals dit ook in de winkel gebruikelijk is.
  • De artikelen moeten ongedragen en onbeschadigd zijn. Alle originele labels moeten nog op dezelfde plaats aanwezig zijn. Kleding met vlekken, haren, ontbrekende kraaltjes, geursporen, pluisjes, gewassen, …..worden niet geaccepteerd.

Je ontvangt een e-mail als de geretourneerde artikelen niet kunnen worden geaccepteerd. In dit geval kan je ervoor kiezen om:

  • Het artikel terug te laten leveren. We vragen je dan om de verzendkosten te betalen. Als je dit weigert, behoudt Zoë & Zita zich het recht voor om de artikelen en het bedrag dat is betaald voor je aankoop van de producten te behouden.
  • Of je kan het artikel terug afhalen in de winkel.

* Zoë & Zita, Bergstraat 101, 2220 Heist-op-den-Berg

Heb je nog andere vragen: info@zoezita.be