Levering

  • Je hebt de keuze waar je jouw pakket wil laten leveren: bij jou thuis, op je werk, bij de buurman die altijd thuis is, in een afhaalpunt of in een pakjesautomaat… Je pakket wordt geleverd waar en wanneer jij dat wil!
  • Zoë & Zita levert in België, Luxemburg en Nederland
  • Voor alle andere landen stuurt u een mail naar info@zoezita.be met de gewenste naam, omschrijving en maat van de jurk. Geef hierbij ook het leveringsadres mee zodat wij u een offerte kunnen bezorgen van de transportkosten voor het gewenste land.
  • De verzendkosten en retourkosten zijn voor eigen rekening. Je kan ook je item gratis reserveren in onze winkel (klik bij je bestelling: afhalen in de winkel)
  • Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een bevestigingsmail met een link en referentienummer. Hiermee kan u uw pakket volgen via track and trace van bpost.
  • “Beschikbaar vanaf…” betekent dat het product op de vermelde datum door onze leverancier bij ons wordt geleverd. Zodra wij het ontvangen hebben, sturen we jouw pakje zo snel mogelijk naar je toe.
  • De leveringstermijn voor beschikbare artikelen bedraagt 2 tot 4 werkdagen (vanaf ontvangst van uw bestelling). Duurt dit langer dan 4 werkdagen, neem dan direct contact op met onze klantendienst via info@zoezita.be
  • Op zondag en maandag worden er geen pakjes verwerkt. Onze winkel is dan gesloten. Bestellingen worden vanaf dinsdag weer in behandeling genomen.
  • Indien er niemand thuis is bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor.
  • Heb je nog niets ontvangen na 4 dagen, verwittig ons via mail: info@zoezita.be

Heb je nog andere vragen: info@zoezita

Retour

Zijn er zichtbare gebreken aan het artikel? Laat het ons dan binnen de 2 dagen na levering weten via onze klantendienst: info@zoezita.be.  Bij voorkeur met foto’s van de gebreken. Indien je gebreken van een item later meldt, zullen deze niet meer aanvaard worden voor reden van retour.

Niet helemaal tevreden met jouw bestelling? Geen probleem! Je kunt je bestelling onder bepaalde voorwaarden retourneren.

Stuur je item liefst zo snel mogelijk terug. Zo geef je andere klanten ook nog de kans om deze maat alsnog te bemachtigen. Onze collectie verkoopt vaak erg snel. Sommige modellen zijn binnen een week uitverkocht en nadien soms ook niet meer verkrijgbaar. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket (op eigen kosten).

ANDERE MAAT NODIG

Indien de gewenste maat nog beschikbaar is, bestel deze dan meteen opnieuw om zeker te zijn dat je ze niet misloopt. Vermeld bij je nieuwe bestelling ”maatwissel’ in het opmerkingenveld, en wij betalen dan de verzendkosten terug van je tweede bestelling. Dit geldt alleen voor hetzelfde artikel in een andere maat – niet voor een ander product waarvan je nog niet zeker weet of het past.

RETOURNEREN

Als je besluit om artikelen te retourneren:

  • Vul het retourformulier volledig in (download)
  • Stuur je artikelen in de originele doos naar ons terug. Er zijn 2 mogelijkheden:
    • Op eigen kosten terugsturen*
    • Gratis terugbrengen naar de winkel*

Alle retourartikelen worden grondig nagekeken bij ontvangst. Zoë & Zita behoudt zich het recht voor om je retour te weigeren die niet voldoet aan ons retourbeleid:

RETOURVOORWAARDEN

  • De artikelen moeten ongedragen en onbeschadigd zijn. Alle originele labels moeten nog op dezelfde plaats aanwezig zijn. Kleding met vlekken, haren, ontbrekende kraaltjes, geursporen, pluisjes, gewassen, …..worden niet geaccepteerd.
  • Het label ‘Don’t remove’ moet zeker nog aan het kledingstuk bevestigd zijn.
  • Het retourformulier dat bij je pakketje zit, moet volledig ingevuld zijn.
  • Wanneer je een pakketje retour stuurt, ben je zelf verantwoordelijk voor de verzending en aflevering. Bewaar daarom altijd het verzendbewijs en de Track & Trace-code, en volg de zending actief.

    Let op: PostNL probeert soms te leveren op maandag, onze sluitingsdag. In dat geval wordt het pakket regelmatig zonder bericht naar een afhaalpunt gebracht of teruggestuurd naar de afzender. Wij krijgen geen melding van de bezorgpoging als ons e-mailadres niet op het retourlabel staat. Neem contact met ons op als de zending langer dan 7 dagen onderweg is.

We hebben je pakketje ontvangen en je retourvoorwaarden zijn in orde? Je ontvangt binnen 14 werkdagen uw geld terug. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

  • De retourartikelen moeten binnen de 14 dagen na ontvangst terug in onze winkel aankomen.Is je retourpakket niet binnen de 14 dagen na ontvangst in ons bezit, zal er een kost aangerekend worden van 10% van de waarde, met een minimum van 6€ bij een kleine bestelling. Het resterende bedrag wordt terugbetaald via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Is je retourpakket na 30 dagen na ontvangst in ons bezit, we kunnen geen terugbetaling meer doen.
  • Je ontvangt een e-mail als de geretourneerde artikelen niet kunnen worden geaccepteerd. In dit geval kan je ervoor kiezen om: Het artikel terug te laten leveren. We vragen je dan om de verzendkosten te betalen. Als je dit weigert, behoudt Zoë & Zita zich het recht voor om de artikelen en het bedrag dat is betaald voor je aankoop van de producten te behouden.
  • Of je kan het artikel terug afhalen in de winkel. Zoë & Zita, Bergstraat 101, 2220 Heist-op-den-Berg

Heb je een bestelling gedaan ‘afhalen in de winkel?

Ben je dit kledingstuk niet binnen de 14 dagen komen afhalen, zal er een kost aangerekend worden van 10% van de waarde, met een minimum van 6€. Het resterende bedrag wordt terugbetaald via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Ben je na 30 dagen je pakket niet komen afhalen? Helaas kunnen we geen terugbetaling niet meer doen.

Retourrecht geldt enkel voor aankopen via de webshop doordat je het artikel niet voordien hebt kunnen passen of zien. Jurken aangekocht in de winkel worden NIET geruild.

Heb je nog andere vragen: info@zoezita.be