Levering

  • Je hebt de keuze waar je jouw pakket wil laten leveren: bij jou thuis, op je werk, bij de buurman die altijd thuis is, in een afhaalpunt of in een pakjesautomaat… Je pakket wordt geleverd waar en wanneer jij dat wil!
  • Zoë & Zita levert in België, Luxemburg en Nederland
  • De verzendkosten bedragen 6€ als je het thuis laat leveren of 5€ voor leveringen in een pakjesautomaat of in een afhaalpunt. Je kan ook je item gratis reserveren in onze winkel (klik bij je bestelling: afhalen in de winkel)
  • Voor alle andere landen stuurt u een mail naar info@zoezita.be met de gewenste naam, omschrijving, en maat van de jurk. Geef hierbij ook het leveringsadres mee zodat wij u een offerte kunnen bezorgen van de transportkosten voor het gewenste land.
  • Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een bevestigingsmail met een link en referentienummer. Hiermee kan u uw pakket volgen via track and trace van bpost
  • De leveringstermijn voor beschikbare artikelen bedraagt 2 tot 4 werkdagen (vanaf ontvangst van uw bestelling). Duurt dit langer dan 4 werkdagen, neem dan direct contact op met onze klantendienst via info@zoezita.be
  • Indien er niemand thuis is bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor.
  • Is er een probleem met de levering of zijn er zichtbare gebreken aan het artikel? Laat het ons dan binnen de 2 dagen na levering weten via onze klantendienst: info@zoezita.be.  Bij voorkeur met foto’s van de gebreken.

Heb je nog andere vragen: info@zoezita

Retour

Niet helemaal tevreden met jouw bestelling? Geen probleem! Je kunt je bestelling onder bepaalde voorwaarden retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket (op eigen kosten).

Retourrecht geldt enkel voor aankopen via de webshop doordat je het artikel niet voordien hebt kunnen passen of zien. Jurken aangekocht in de winkel worden NIET geruild.

RUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT

Als je besluit je item te ruilen voor een andere maat? Vermeld dan op je retourformulier de gewenste maat. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, sturen we je gratis de juiste maat op. Je kan de beschikbare maten checken op de webshop. Wil je een ander artikel, dan bestel je dit via onze website.

RETOURNEREN

Als je besluit om artikelen te retourneren:

  • Vul het retourformulier volledig in (download)
  • Stuur je artikelen in de originele doos naar ons terug. Er zijn 2 mogelijkheden:
    • Op eigen kosten terugsturen*
    • Gratis terugbrengen naar de winkel*

Alle retourartikelen worden grondig nagekeken bij ontvangst. Zoë & Zita behoudt zich het recht voor om je retour te weigeren die niet voldoet aan ons retourbeleid:

RETOURVOORWAARDEN

  • De artikelen moeten ongedragen en onbeschadigd zijn. Alle originele labels moeten nog op dezelfde plaats aanwezig zijn. Kleding met vlekken, haren, ontbrekende kraaltjes, geursporen, pluisjes, gewassen, …..worden niet geaccepteerd.
  • Het label ‘Don’t remove’ moet zeker nog aan het kledingstuk bevestigd zijn.
  • Het retourformulier dat bij je pakketje zit, moet volledig ingevuld zijn.
  • De retourartikelen moeten binnen de 14 dagen na ontvangst terug in onze winkel aankomen.

    Is je retourpakket niet binnen de 14 dagen na ontvangst in ons bezit, zal er een kost aangerekend worden van 10% van de waarde, met een minimum van 6€. Het resterende bedrag wordt terugbetaald via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Is je retourpakket na 30 dagen na ontvangst in ons bezit, we kunnen je retourpakket helaas niet meer aanvaarden.

  • Je bent zelf verantwoordelijk voor je pakket totdat wij het hebben ontvangen, bewaar je verzendbewijs.

Je retourvoorwaarden zijn in orde? Wij storten het bedrag van het artikel dan terug op je rekening binnen de 14 kalenderdagen, na ontvangst. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Je ontvangt een e-mail als de geretourneerde artikelen niet kunnen worden geaccepteerd. In dit geval kan je ervoor kiezen om:

  • Het artikel terug te laten leveren. We vragen je dan om de verzendkosten te betalen. Als je dit weigert, behoudt Zoë & Zita zich het recht voor om de artikelen en het bedrag dat is betaald voor je aankoop van de producten te behouden.
  • Of je kan het artikel terug afhalen in de winkel. Zoë & Zita, Bergstraat 101, 2220 Heist-op-den-Berg

Heb je nog andere vragen: info@zoezita.be